Wsparcie techniczne dla SOLIDWORKS
Zadzwoń do nas pod numer +48 12 200 58 89, aby uzyskać wsparcie SOLIDWORKS. Linie są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Alternatywnie, prosimy o rozpoczęcie zgłoszenia do pomocy technicznej lub wstępnie zaaranżowanej sesji zdalnej poniżej.
Jak skorzystać ze zdalnej pomocy technicznej Visiativ?
Aby uruchomić sesję zdalną należy kliknąć w przycisk „Rozpoczęcie sesji zdalnej” umieszczony powyżej. Uruchomi się pobieranie programu TeamViewer QuickSupport.
Po pobraniu pliku TeamViewerQS.exe należy go uruchomić oraz skontaktować się telefonicznie z pomocą techniczną Visiativ Poland. Specjalista poprosi o podanie ID oraz hasła które wyświetli się po uruchomieniu pobranej aplikacji.
-
Usługa subskrypcji
Subskrypcja SOLIDWORKS zapewnia dostęp do naszego zespołu inżynierów-ekspertów i pozwala być na bieżąco z najnowszymi ulepszeniami oprogramowania.
Rekrutujemy wyłącznie utalentowanych inżynierów z rzeczywistym doświadczeniem inżynieryjnym i pasją do projektowania CAD. Co więcej, inwestujemy w rozwój umiejętności naszych inżynierów w zakresie SOLIDWORKS na najwyższym poziomie, dzięki czemu możemy zapewnić najbardziej elastyczne i kompetentne wsparcie dostępne w całej Polsce.
Przygotujemy Cię do pracy w najkrótszym możliwym czasie i zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, aby upewnić się, że Twoja wiedza na temat SOLIDWORKS stale się rozwija podczas naszej współpracy.
Dowiedz się więcej
-
Społeczność MySolidWorks
Używana przez tysiące inżynierów na całym świecie społeczność MySolidWorks zapewnia dostęp do setek filmów szkoleniowych i kursów przygotowujących do certyfikacji SOLIDWORKS, aby przenieść swoje umiejętności CAD na wyższy poziom.
Chcesz być na bieżąco? Łatwo przeglądaj najnowsze wiadomości o oprogramowaniu, dyskusje i treści w jednym miejscu.
MySolidWorks zapewnia również przechowywanie danych w chmurze i możliwość łączenia się z siecią producentów w Twojej okolicy!
Poznaj MySolidWorks
-
Przewodnik zdalnego wsparcia
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zadzwoń pod numer +48 12 200 58 89, aby umówić się na zdalną sesję z naszym zespołem pomocy technicznej.
Następnie kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony TeamViewer. Twoja przeglądarka automatycznie pobierze instalator TeamViewer.
Na koniec uruchom instalator TeamViewer (TeamViewerQS.exe), aby rozpocząć sesję. Uwaga: Jeśli masz już zainstalowanego klienta TeamViewer, konieczne będzie jego tymczasowe wyłączenie.
Rozpoczęcie sesji zdalnej
Nasza obietnica wsparcia
-
Wsparcie techniczne
Użytkownicy na całym świecie są corocznie ankietowani, a SOLIDWORKS 5 razy przyznał nam tytuł „Najlepszego zespołu obsługi klienta w Europie Północnej”. Zapewniamy, że z nami jesteś w dobrych rękach.
-
Bezpośrednia linia
Dzwoniąc pod numer +48 12 200 58 89, połączysz się bezpośrednio z inżynierem technicznym, wykwalifikowanym w SOLIDWORKS i gotowym pomóc w pokonaniu wyzwania.
-
Aktualizacje
Roczna subskrypcja pomocy technicznej uprawnia do korzystania z najnowszej wersji SOLIDWORKS przez cały czas. Bycie na bieżąco oznacza produktywność.
-
Konsultacje
Nasi inżynierowie wsparcia technicznego mogą pomóc w przejściu z innych systemów CAD 2D i 3D, a także mogą pomóc, jeśli jesteś nowy w projektowaniu 3D. Mogą również zasugerować odpowiednie kursy szkoleniowe, aby pomóc w podnoszeniu kwalifikacji.
-
Sprzęt
Naprawdę ważne jest, aby uzyskać właściwą poradę, ponieważ wybór komputera ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w SOLIDWORKS. Możemy polecić odpowiedni sprzęt dla Twoich wymagań.
-
Wdrożenie
Nasz zespół posiada wieloletnie doświadczenie, a jego wiedza gwarantuje prawidłowe wdrożenie. Upewnią się, że Twoje potrzeby w zakresie projektowania i zarządzania danymi zostaną spełnione z szybkim zwrotem z inwestycji.