Współpraca i Zarządzanie
Kompleksowe zarządzanie rozwojem produktu od wczesnego planowania poprzez rozwój i ostateczne wydanie.
Dowiedz się więcej
-
Zarządzanie
Aby sprostać rosnącym wymaganiom w zakresie wyższej jakości, niższych kosztów i krótszych cykli produktowych, 3DEXPERIENCE WORKS zapewnia sprawdzoną międzybranżową podstawę dla każdej potrzeby związanej z zarządzaniem rozwojem produktu.
Narzędzia do współpracy i zarządzania zapewniają wydajne i niezawodne procesy angażujące właściwe osoby we właściwym czasie, niezależnie od tego, czy są one częścią Twojej firmy, czy też są dostawcami lub klientami.
Prace projektowe z ulubionego programu CAD są płynnie zintegrowane, a realizacja projektów o skomplikowanych zależnościach w wielu zespołach nigdy nie była łatwiejsza. Wszystko to jest osiągane na jednej platformie, gdzie wszystkie funkcje działają na tych samych danych bez barier i tłumaczeń.
Najważniejsze funkcje
-
Dostęp do danych
Poprawa produktywności dzięki bardziej wydajnym sposobom wyszukiwania, badania i ponownego wykorzystywania własności intelektualnej, co znacznie skraca czas projektowania
-
Współpraca
Bardziej efektywna współpraca, pomagająca wspierać innowacje, które skutkują lepszymi produktami i wyższą sprzedażą
-
Elastyczność
Zmniejszenie złożoności, poprawa elastyczności biznesowej poprzez uczynienie platformy 3DEXPERIENCE punktem kompleksowej obsługi do zarządzania danymi CAD i innymi.
-
Walidacja
Wirtualna walidacja produktów, zmniejszenie kosztów fizycznych prototypów i skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek.
-
Integralność
Zachowanie obecnego systemu CAD, ochrona inwestycji przy jednoczesnym wykorzystaniu możliwości platformy 3DEXPERIENCE do połączenia przedsiębiorstwa.
Kluczowe role
-
3DSwymer
Rola 3DSwymer dostarcza podstawowe aplikacje i usługi, które cyfrowo łączą wszystkich użytkowników w strumieniu wartości, tworząc społeczności między konsumentami i klientami, aby skutecznie dzielić się, eksperymentować i wprowadzać innowacje.
-
Collaborative Industry Innovator
Collaborative Industry Innovator to podstawowa aplikacja do organizowania, zarządzania i współpracy nad treścią w bezpieczny sposób. Zapewnia ciągłość procesów biznesowych i zwiększa zdolność do podejmowania świadomych decyzji poprzez wykorzystanie danych w czasie rzeczywistym.
-
Collaborative Designer for SOLIDWORKS
Collaborative Designer for SOLIDWORKS łączy SOLIDWORKS z platformą 3DEXPERIENCE, umożliwiając udostępnianie danych projektowych w całym przedsiębiorstwie. Z poziomu aplikacji CAD projektanci mogą zapisywać dane na platformie, uzyskiwać dostęp do funkcji zarządzania cyklem życia, wyszukiwać komponenty, utrzymywać historię zmian, zarządzać zadaniami, uzyskiwać dostęp do powiązanych dokumentów, organizować treści i wysyłać wiadomości błyskawiczne do współpracowników.
-
Project Planner
Project Planner zapewnia proste i wspomagane, oparte na zespole planowanie iteracyjne, realizację i monitorowanie. Innowacyjny silnik automatycznie planuje i optymalizuje działania projektowe w celu osiągnięcia kluczowych kamieni milowych. Członkowie projektu korzystają z chmury i środowiska mobilnego z aktualizacjami i powiadomieniami w czasie rzeczywistym.
Galeria
Skontaktuj się z nami!
👉 Visiativ Poland reprezentuje międzynarodową grupę Visiativ, globalnego oficjalnego dystrybutora SOLIDWORKS oraz własnych rozwiązań.
👉 Jesteśmy zaufanym partnerem dla ponad 25 000 firm na całym świecie.
👉 Nasz zespół wsparcia technicznego ma już na swoim koncie wiele nagród.
👉 Prowadzimy oficjalne kursy szkoleniowe SOLIDWORKS.
👉 Dbamy o właściwe dopasowania cen i zakresu licencji oprogramowania do zmieniających się potrzeb firmy i zapewniamy bieżące wsparcie.
👉 Udostępniamy ekskluzywne BEZPŁATNE oprogramowanie i wersje testowe.
Zamknij
Oferta
"*" oznacza pola wymagane
Zadzwoń
Adres
Visiativ Poland Sp. z o.o.
ul. Jasnogórska 11 , 31-358 Kraków
NIP: 9452288955
KRS: 0001095191