Visiativ Customer Service

Poznaj wielokanałową platformę, która całkowicie zmienia sposób obsługi klienta – dostępna 24/7!

Usprawnij komunikację, zintegrować katalog części zamiennych i spraw, by Twoi klienci byli bardziej zadowoleni niż kiedykolwiek. Zwiększ liczbę poleceń i rozkręć sprzedaż online w prosty i efektywny sposób.

Zapytaj o ofertę

główny baner Visiativ
Visiativ Customer Service
  • Kompleksowa cyfrowa obsługa klienta z Visiativ Customer Service

    W jednym narzędziu zyskujesz rozwiązanie kluczowych wyzwań cyfrowej obsługi klienta. Zarówno klienci B2B, jak i resellerzy Twoich produktów otrzymują sprawną samoobsługę, stały dostęp do aktualnych informacji o produktach oraz możliwość bezpośredniej komunikacji z działem sprzedaży.

    Visiativ Customer Service to zaawansowana platforma, która umożliwia szybkie i bezbłędne odpowiadanie na potrzeby klientów i partnerów biznesowych. Integruje różne kanały – internetowy, mobilny i sprzedażowy – dzięki czemu zapytania, zamówienia i reklamacje są obsługiwane z maksymalną efektywnością.

Plansza z nazwą oprogramowania do cyfryzacji obsługi klienta Visiativ Customer Service

Dlaczego warto wybrać Visiativ Customer Service?

  • Symbol zwiększenia sprzedaży dzięki sprawnej cyfryzacji obsługi klienta

    Zwiększysz i przyspieszysz sprzedaż

    Dzięki niespotykanej łatwości w dostępie do części zamiennych i możliwości natychmiastowego zamówienia z poziomu platformy, klienci chętnie powtarzają dokonywane zamówienia.

  • symbol wzrostu firmy i poprawy relacji z klientami

    Poprawisz doświadczenia klientów

    Zapewniasz użytkownikom maksymalną wygodę, dzięki łatwemu kontaktowi z działem obsługi klienta, działem zamówień czy działem sprzedaży i obsłudze w jednym miejscu.

  • Symbol dostępności danych poprzez narzędzie wyszukiwania

    Dane będą bezpieczne i pod kontrolą

    Dane dotyczące produktów, klientów i zgłoszeń, a także zamówienia, są dostępne na platformie dla osób uprawnionych. Kontrolujesz dostępność i masz wgląd w pełną analitykę.

  • Ikona szybkiej adaptacji do pracy z narzędziem cyfryzacji przedsiębiorstwa i potwierdzonej użyteczności

    Zyskasz funkcje, których inny nie mają

    Visiativ Customer Service to nasze autorskie oprogramowanie, pomocne w cyfryzacji przedsiębiorstw. Żadne inne rozwiązanie na rynku nie oferuje takiego wsparcia.

Zamawianie części zamiennych online

Korzystając z interaktywnego katalogu Visiativ Spare Parts, klienci mogą łatwo zidentyfikować potrzebne elementy i przeprowadzić zamawianie części zamiennych online. Całość odbywa się wewnątrz platformy, gdzie użytkownicy mają dostęp do stanów magazynowych i mogą śledzić status zamówienia. W efekcie zwiększa się i utrwala lojalność klientów, a to generuje dodatkowy dochód.

Zamawianie części online w sklepie części zamiennych Spare Parts
Wszystkie dane marketingowe i magazynowe w jednym portalu Visiativ Customer Portal

Dane magazynowe online

Twój produkt zyskuje pełną ekspozycję, a niezbędne dla klienta dane magazynowe są dostępne online. Dzięki usłudze Visiativ Customer Service można na bieżąco informować klientów i sprzedawców o nowościach, udostępniać im najważniejsze dokumenty techniczne, a także inne powiązane z danym produktem pliki, np. zdjęcia, filmy, publikacje marketingowe.

Aplikacja mobilna to wygodna cyfryzacja obsługi klienta

Visiativ Customer Service przyjmuje zgłoszenia i zarządza komunikacją przez wiele mediów, w tym przez aplikację mobilną. Wszystkie informacje, wraz z obsługą techniczną i klienta, są dostępne w telefonie, jak i w każdym innym urządzeniu mobilnym.

Aplikacja Visiativ Customer Service jest elementem każdego pakietu. Sprawdź aktualne promocje.

Aplikacja mobilna umożliwiająca wygodną cyfryzację obsługi klienta

Zalety i funkcje Visiativ Customer Service

  • Jedna aplikacja do wielu zadań

    Zarządzasz całością danych i funkcji z poziomu jednej aplikacji. Przepływ danych jest zawsze zsynchronizowany.

  • Zarządzanie bazą klientów

    Platforma umożliwia rejestrowanie klientów i scentralizowane zarządzanie ich danymi.

  • Śledzenie zgłoszeń

    Visiativ Customer Service posiada wewnętrzny system zgłoszeń oparty na ticketach. To umożliwia śledzenie przebiegu zgłoszenia i kontrolowanie czasu reakcji.

  • Biblioteka materiałów

    Klienci i partnerzy uzyskują dostęp do opublikowanych przez firmę materiałów, takich jak dokumentacja techniczna, zdjęcia, filmy czy publikacje marketingowe.

  • Cyfrowa obsługa procesu sprzedaży

    Klienci mogą samodzielnie sprawdzić stany magazynowe, złożyć zamówienie i sprawdzić status jego realizacji. Ich działania są zapisywane i podsumowywane w statystykach.

  • Cyfrowa obsługa gwarancyjna

    Istnieje możliwość obsługi zgłoszeń gwarancyjnych, reklamacji i zwrotu części (opcjonalne).

Często zadawane pytania o Visiativ Customer Service

Skontaktuj się z nami!

👉 Visiativ Poland reprezentuje międzynarodową grupę Visiativ, globalnego oficjalnego dystrybutora SOLIDWORKS oraz własnych rozwiązań.

👉 Jesteśmy zaufanym partnerem dla ponad 25 000 firm na całym świecie.

👉 Nasz zespół wsparcia technicznego ma już na swoim koncie wiele nagród.

👉 Prowadzimy oficjalne kursy szkoleniowe SOLIDWORKS.

👉 Dbamy o właściwe dopasowania cen i zakresu licencji oprogramowania do zmieniających się potrzeb firmy i zapewniamy bieżące wsparcie.

👉 Udostępniamy ekskluzywne BEZPŁATNE oprogramowanie i wersje testowe.

Kolorowe tło Visiativ

Jesteśmy dla Ciebie!

Nie znalazłeś ważnych dla Ciebie informacji lub potrzebujesz czegoś więcej? Skontaktuj się z nami.