Supplier Item Manager

Połącz inżynierię z zaopatrzeniem i przyspiesz kwalifikację części zewnętrznych dzięki roli Supplier Item Manager na platformie 3DEXPERIENCE.

Dowiedz się więcej

Kolorowe tło Visiativ
Welcome
  • Zarządzanie komponentami dostawców

    Rola Supplier Item Manager (XSP-OC) na platformie ENOVIA 3DEXPERIENCE umożliwia sprawne zarządzanie częściami pozyskiwanymi od dostawców – od tworzenia i kwalifikacji, po powiązanie ich z definicją inżynieryjną.

    Łączy perspektywy działu zakupów i inżynierii, wspierając zarówno proces zatwierdzania komponentów, jak i ponowne ich wykorzystanie w projektach, co usprawnia podejmowanie decyzji i zwiększa efektywność rozwoju produktów.

Dowiedz się więcej

Aplikacje roli Supplier Item Manager

  • Component Request Administration

    Component Request Administration

    Aplikacja umożliwia scentralizowane zarządzanie wnioskami o komponenty – od ich utworzenia, przez przegląd, po zatwierdzenie. Ułatwia współpracę między działem inżynierii a zakupami dzięki konfigurowalnym szablonom i przypisaniu odpowiedzialnych osób do każdego etapu procesu.

  • Supplier Item Qualification

    Supplier Item Qualification

    To narzędzie wspiera proces kwalifikacji komponentów dostawców, pozwalając przypisać statusy zgodności i określić kontekst zastosowania części w projektach. Zapewnia kontrolę jakości, zgodność z wymaganiami oraz efektywne zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw.

Funkcje roli Supplier Item Manager

  • Zarządzanie komponentami producenta (MEI)

    Rola umożliwia tworzenie i bieżące zarządzanie odpowiednikami pozycji producenta (Manufacturer Equivalent Items), przypisywanie ich do definicji inżynieryjnych oraz kontrolowanie ich zgodności z wymaganiami projektowymi i technicznymi.

  • Kwalifikacja komponentów dostawców

    Supplier Item Manager wspiera kwalifikację części – ogólną, równoważną oraz kontekstową – z możliwością określenia, gdzie i w jakich projektach mogą być stosowane. Zapewnia to zgodność z polityką zakupową oraz minimalizację ryzyka.

  • Obsługa zapytań o komponenty

    Użytkownicy mogą inicjować i zarządzać zapytaniami dotyczącymi nowych lub zmienianych komponentów. System umożliwia śledzenie całego cyklu życia zapytania – od utworzenia po akceptację – z możliwością konfiguracji szablonów i przypisania odpowiedzialnych osób.

  • Współpraca międzydziałowa

    Rola zapewnia spójny proces komunikacji między inżynierią a zaopatrzeniem, pozwalając na przejrzystą wymianę informacji, lepsze planowanie zakupów oraz ponowne wykorzystanie sprawdzonych części w przyszłych projektach.

Galeria

Masz pytania? Napisz do nas!

👉 Visiativ Poland reprezentuje międzynarodową grupę Visiativ, globalnego oficjalnego dystrybutora SOLIDWORKS oraz własnych rozwiązań.

👉 Jesteśmy zaufanym partnerem dla ponad 25 000 firm na całym świecie.

👉 Nasz zespół wsparcia technicznego ma już na swoim koncie wiele nagród.

👉 Prowadzimy oficjalne kursy szkoleniowe SOLIDWORKS.

👉 Dbamy o właściwe dopasowania cen i zakresu licencji oprogramowania do zmieniających się potrzeb firmy i zapewniamy bieżące wsparcie.

👉 Udostępniamy ekskluzywne BEZPŁATNE oprogramowanie i wersje testowe.

Kolorowe tło Visiativ

Jesteśmy dla Ciebie!

Nie znalazłeś ważnych dla Ciebie informacji lub potrzebujesz czegoś więcej? Skontaktuj się z nami.