Project Planner
Project Planner pozwala zoptymalizować zarządzanie projektami, oferując jeden, wspólny plan pracy dostępny w chmurze dla całego zespołu — zawsze i wszędzie.
Dowiedz się więcej

-
Zoptymalizuj pracę zespołu w realizacji projektów
Rola Project Planner podnosi efektywność zarządzania projektami dzięki intuicyjnemu i wspólnemu podejściu dla wszystkich zaangażowanych stron. Pozwala łączyć zespoły poprzez elastyczne, oparte na współpracy planowanie, realizację i monitorowanie postępów.
Zarządzaj zadaniami, harmonogramem i etapami projektu, aby osiągnąć cele w terminie. Ulepszaj planowanie, uwzględniając ograniczenia zasobów i priorytety zadań. Wzmacniaj współpracę zespołową dla sprawnej i skutecznej realizacji projektów.
Redukuj koszty i zwiększ efektywność dzięki zespołowemu planowaniu zgodnemu z metodą Lean. Korzystaj z mobilnych urządzeń, by tworzyć i realizować plany bezpośrednio na miejscu pracy.
Współpracuj w czasie rzeczywistym dzięki powiadomieniom 3DNotifications oraz automatycznej aktualizacji harmonogramów. Miej dostęp do aktualnych danych i planów z każdego miejsca, korzystając z usług chmurowych. Skorzystaj z funkcji automatycznego planowania, by jeszcze bardziej usprawnić proces zarządzania projektami.
Dowiedz się więcej

Aplikacje roli Project Planner
-
Collaborative Tasks
Narzędzie do wspólnej pracy nad zadaniami, które umożliwia zespołom efektywne przypisywanie i śledzenie postępów.
-
Kanban Board
Wizualna tablica do zarządzania zadaniami i etapami projektu, wspierająca przejrzystość i elastyczność pracy zespołu.
-
Project Planning
Aplikacja do tworzenia i monitorowania harmonogramów projektów, pozwalająca na efektywne planowanie zasobów i terminów.
Funkcje roli Project Planner
-
Zarządzanie zakresem i harmonogramem projektu
Definiuj zakres prac, czas trwania zadań, ich wzajemne zależności oraz kolejne etapy realizacji.
-
Automatyczna optymalizacja planu
Intuicyjne narzędzia planowania automatycznie dostosowują harmonogramy, zwiększając produktywność i umożliwiając sprawną realizację kluczowych faz projektu.
-
Elastyczne zarządzanie zadaniami
Twórz i modyfikuj zależności między zadaniami oraz zmieniaj ich kolejność w miarę potrzeb.
-
Załączanie dokumentów i materiałów
Dołączaj pliki do zadań, aby ułatwić zespołowi przegląd i współpracę.
-
Monitorowanie postępów w czasie rzeczywistym
Śledź stan projektu na karcie podsumowania, aby mieć pełną kontrolę nad przebiegiem prac.
-
Współpraca zespołowa w czasie rzeczywistym
Łącz interesariuszy w procesie innowacji, korzystając z funkcji czatu, wideo, komentarzy i strumieni aktywności na platformie 3DEXPERIENCE.
-
Zaawansowane zarządzanie dostępem
Chroń własność intelektualną dzięki precyzyjnym ustawieniom uprawnień i kontroli dostępu do informacji.
-
Personalizowane pulpity nawigacyjne i alerty
Twórz indywidualne widoki i ustawiaj powiadomienia, korzystając z danych z różnych źródeł.
Galeria



Masz pytania? Napisz do nas!
👉 Visiativ Poland reprezentuje międzynarodową grupę Visiativ, globalnego oficjalnego dystrybutora SOLIDWORKS oraz własnych rozwiązań.
👉 Jesteśmy zaufanym partnerem dla ponad 25 000 firm na całym świecie.
👉 Nasz zespół wsparcia technicznego ma już na swoim koncie wiele nagród.
👉 Prowadzimy oficjalne kursy szkoleniowe SOLIDWORKS.
👉 Dbamy o właściwe dopasowania cen i zakresu licencji oprogramowania do zmieniających się potrzeb firmy i zapewniamy bieżące wsparcie.
👉 Udostępniamy ekskluzywne BEZPŁATNE oprogramowanie i wersje testowe.

Zamknij

Chcesz otrzymać ofertę? Napisz do nas!
Zadzwoń
Adres
Visiativ Poland Sp. z o.o.
ul. Radzikowskiego 92 , 31-315 Kraków
NIP: 9452288955
KRS: 0001095191
Zamknij

Jak możemy Ci pomóc?
Zadzwoń
Adres
Visiativ Poland Sp. z o.o.
ul. Radzikowskiego 92 , 31-315 Kraków
NIP: 9452288955
KRS: 0001095191